WERKWIJZE

JPM Projecten => bouwen doe je samen!
 

Onze passie ligt bij het realiseren van bijzondere bouw en of onderhoudsprojecten samen met u als opdrachtgever. Vanaf de start betrekken we u bij de belangrijke momenten van het bouwproces. Wij zorgen ervoor dat het bouwproject voor u zorgeloos verloopt. In samenwerking met partners met de expertise die nodig is voor het onderhoud en of verbouw van uw winkelpand, kantoor of woning, staat JPM Projecten voor maatwerk.

 

Vanaf het eerste moment informeren we u, we bereiden u voor op het onderhoud of verbouwing en overleggen altijd hoe we eventuele wijzigingen aan kunnen pakken en op kunnen lossen.

 

Onze werkwijze in zes stappen:

 

Stap 1: Kennismaking
De eerste kennismaking is altijd vrijblijvend. We bespreken uw dromen en wensen voor uw project en bekijken samen wat wij voor u kunnen betekenen. Tijdens dit gesprek vertellen we u graag meer over onze aanpak en ervaring.

 

Stap 2: Ontwerp en offerte
Afhankelijk van de opdracht hebben we een of meerdere gesprekken. Als alles goed is besproken ontvangt u binnen 24 uur een offerte. Vooraf weet u wanneer het onderhoud of verbouwing ingepland gaat worden, afhankelijk van de aard van de werkzaamheden die nodig zijn voor het onderhoud en of verbouwing van uw winkelpand, kantoor of woning. Het ontwerp en offerte is duidelijk, transparant en voldoet en de gemaakte afspraken. Of het nu gaat om een kleine verbouwing, aanbouw of het beheren en onderhouden van een winkelpand, kantoorruimte of woning. Elke opdracht krijgt van ons de volle aandacht. We leveren kwaliteit voor een betaalbare prijs.

 

Stap 3: Uitwerking en planning
Na akkoord van de offerte werken wij het gehele project uit, in samenwerking met onze vakmensen en leveranciers. Een goed plan zorgt voor een soepele realisatie zonder misverstanden. Tijdens de voorbereidingsfase houden we contact met u. Een van onze ervaren medewerkers wordt uw vaste contactpersoon. Hij of zij kan u alle informatie geven die nodig is en eventuele vragen beantwoorden. In deze fase maken we concrete afspraken met u over de planning van de werkzaamheden.

Stap 4: Uitvoering
We gaan aan de slag met de uitvoering. We houden rekening met de locatie en de aard van de werkzaamheden. Indien dit van toepassing is, bespreken we de overlast voor u en de directe omgeving. Wij werken schoon, netjes en veiligheid staat voorop. We houden u tijdens de bouwfase voortdurend op de hoogte van de vorderingen.

 

Stap 5: Oplevering
Als het project gereed is en volledig naar uw tevredenheid is afgerond, dan vragen wij uw handtekening. We bespreken de gedane werkzaamheden en kunnen gelijk met elkaar afrekenen. U ontvangt de definitieve factuur per e-mail. De oplevering is een mooi moment! 

 

Stap 6: Na oplevering
Wij geven u na oplevering van de verbouw en of onderhoud altijd advies over het onderhoud van het project. Blijkt dat er na oplevering iets niet correct is, dan horen we dat graag direct. Wij willen dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Onze betrokkenheid houdt niet op bij de laatste handtekening. 

 

  • Heeft u een bijzonder project voor onderhoud en of verbouw van uw winkelpand, kantoor of woning? 

  • Zoekt u een betrouwbare bouwpartner?
     

Maak een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek  

PAGINA'S

OPENINGSTIJDEN

Maandag:      09.00 - 17.00 uur

Dinsdag:        09.00 - 17.00 uur

Woensdag:   09.00 - 17.00 uur

Donderdag:  09.00 - 17.00 uur

Vrijdag:         09.00 - 16.00 uur

Zaterdag:      op afspraak

CONTACT

JMP Projecten

Steenspil 12b

4661 TZ Halsteren

info@jpmprojecten.nl

Tel: +316 15324005 
 

Btw nummer: NL001736895B53
Kvk: 74479563

  • Facebook | JPM Projecten
  • LinkedIn | JPM Projecten